måndag, februari 28

Dag 1: Presentera dig själv

Jag föddes 5 juni 1986 i Bogotá, Colombia. Jag föddes och min mamma kunde inte behålla mig så jag fick ganska direkt bo på barnhemmet "Los Pisingos". Där tillbringade jag lite tid innan jag fick åka och bo hos en fostermamma tills de fantastiska föräldrarna från Smålands pärla Gränna kom och hämtade hem mig till Sverige.

Jag har sedan dess hunnit med lite av det mesta. Jag har gått från förvirrad tonåring till att bli vuxen. Från att vara osäker på mig och min förmåga till att acceptera att jag är bra på vissa saker och mindre bra på andra och det är okej!

Jag har otroligt mycket kärlek inom mig och som tur är har jag numera en fantastisk man i mitt liv som jag kan lägga den på, för att inte kväva mina vänner. Jag är otroligt envis och tycker om att få vara med och leda i grupper. Jag pratar konstant och kan inte sluta, försöker ibland men bubblar med snack. Jag har till följd av mitt pratande ett genuint intresse av att prata med människor och lära känna dem.

// Amanda

Inga kommentarer: