tisdag, maj 22

Irriterad

Jag har kommit på att det allt som oftast räknas som fult att säga de tre magiska orden, jag älskar dig, för ofta. En del säger det väldigt sällan och vissa vid speciella händelser och det anses vara det bästa eftersom orden då betyder mer. Jag säger det jämt till min sambo, säkert minst fem gånger per dag. Minst! Jag tycker absolut inte att det är det rätta sättet men jag vill slå hål på tanken om att det inte ska vara något varje person får göra som de vill. Det är säkert olika hur man känner inför orden och även hur partnern känner inför att säga/höra orden.

Jag älskar att säga orden till de människor jag älskar. Min filosofi är att jag måste leva i nuet och då vill jag att alla ska veta att de betyder allt för mig. Så, älskade familj och vänner: Jag älskar er!

Inga kommentarer: