söndag, april 17

Mycket har hänt sedan jag sist skrev. Jag och Heidi har gått upp med vårt examensarbete. Jag har fått ett jobb och Björn och jag ska flytta till en fantastisk trea i centrala Linköping.

Jag har nu jobbat heltid i 1,5 månader och känner äntligen att jag är mig själv. Det var en stor omställning för mig att behöva gå upp varje morgon och dessutom öppna jobbet vid 06.30. För en morgontrött tjej som mig så är det ju helt galet tidigt.
Jobbet är fantastiskt och jag har turen att ha underbara kollegor och underbara familjer.

Jag och Björn ska flytta till http://kartor.eniro.se/m/aaAZg .Länk
Inte alls dumt och vi ser verkligen fram emot att få ett rum till. Köpte en bäddsoffa nyligen så att gäster ska kunna komma på besök och slippa sova i ljuset som blir i vårt vardagsrum.

Ska försöka skriva mer nu.Har köpt en liten liten dator som lätt kan följa med mig och ger mig tillfälle att skriva mer.

Bjuder på en bild av mig och B när vi var hos ToTo på fest med temat "tusen och en natt". Tjusigt skägg!

Inga kommentarer: